Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

måndag 26 januari 2015

Charlenes hemlighet

Som ljushårig, kultiverad nordbo kan jag ge intrycket av vara en aning kylig men många gånger kokar jag inombords.
Efter skilsmässan och flytten till Lissabon besluter jag mig för att leva det glada ungkarlslivet ett tag, innan jag binder mig på nytt. Jag blir uppeggad av tanken att pröva något annorlunda och spännande, att förverkliga en del av mina erotiska fantasier. Miljonstaden Lissabon erbjuder många möjligheter. Jag prövar på datingsidor, men språket är inte lätt. Kanske ett bordellbesök? Min kompis, som jobbar som platschef hemma i Sverige, brukar skryta med att han alltid fixar bordellbesök för sina anställda på utlandsresor. Det är det enda de vill ha, brukar han säga. Men bordell känns så 1900-tal. Dagens nattfjärilar hittar man inte längre på bordeller eller längs gatorna utan de är företagsamma damer med vackra och lockande hemsidor.
De lokala webbsidorna har  ett mångsidigt urval av damer, både påklädda och lättklädda. En kväll efter jobbet halkar jag in på en annorlunda sida. Jag ser att damerna visar ansiktet helt öppet. Det är ovanligt eftersom de vill leva anonymt på fritiden och man därför oftast ser bara ett par ögon, en mun eller ett leende i profil.
Men här visar de hela ansiktet och är mer mejkade och har mycket utmanande kläder. Det börjar pirra i magen men det är något som inte stämmer? Kvinnorna envisas med att ha bikinibyxor på sig på bild efter bild, tills jag plötslig får syn på en utan byxor. Hon visar stolt upp sitt vackra mejkade ansikte, sina yppigt kurviga bröst men har en väldig ståkuk som garnering på tårtan. Häftigt!
Jag ser att de kallas Tgatas på portugisiska. Det sökordet öppnar upp ett stort utbud av sexiga bilder på nakna brudar med kuk. Det får mig att tänka på det gamla uttrycket ”det flickorna har, det har dom i Lissabon”. Kanske man kan säga att ALLT det flickor kan ha, så har de i Lissabon, konstaterar jag småleende för mig själv.
Upplevelsen är dock ganska chockerande, så jag lämnar sidan åt sitt öde. Vem vill besöka dessa märkliga shemales? Men de är ganska många och damer brukar väl sällan köpa sextjänster och herrar... ja inte jag i alla fall som är hundra procent straight.
Nyfikenheten segrar över förnuftet. En kväll är jag igen inne och tittar på dessa Tgatas. De väcker många frågor. Är Tgatas män med bröst eller kvinnor med...? Av ansikten och kroppshållning kan man ana sig till att vissa är män, medan andra är nog väldigt kvinnligt kurviga. Det är bara EN sak som skiljer dem från vanliga kvinnor.
Har Tgatas flick- eller pojkvänner? Eller både och? Hur fungerar sexakten? Förtjänsten blir väl större om de agerar som både man och kvinna och beskriver sig som både aktiva och passiva... Jag skulle aldrig skulle kunna ha sex med någon med en kuk, men tanken känns ändå erotiskt upphetsande på något sätt.
Jag bollar för och emot. Många Tgatas anger måtten på grejen. 25 x 5 cm låter mycket. Att älska med en tjej som har större kuk? Man kan få komplex med mindre! Dessa älskarinnor har ju sina begränsningar men de klarar av oralt och analt. Och kanske man är bättre på oralt, om man själv blivit avsugen?
Men skulle den egna lemmen hållas uppe, när shemalen tar fram sin, eller skulle den bli som ett jättestort russin? Låter de som män eller kvinnor? Jag ringer upp några Tgatas och märker stora skillnader i rösten. En del låter som män eller pojkar i målbrottet, medan andra låter väldigt sensuella.
Är jag karl nog att våga testa en ny, erotisk fantasi? frågar jag mig tvekande. Å andra sidan har jag ju lovat mig själv att leva det glada ungkarlslivet!    Fortsättning...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar